مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري معرفي شد

کد خبر: 103722 تاریخ انتشار: 1399/02/07
نمایش: 1940
اخبار
آيين تکريم و معارفه مديرکل راهداري وحمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري برگزار شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در اين آيين، بهبود وضعيت راه‌هاي روستايي را از مهمترين اولويت‌هاي اين استان اعلام کرد و گفت: اين استان به واسطه کوهستاني و سخت‌گذر بودن، نيازمند توسعه راه‌ها به ويژه در حوزه روستايي است.

مجيد نظري ادامه داد: راه ارتباطي برخي مناطق روستايي اين استان به واسطه ارتفاع برف و کوهستاني بودن منطقه، ماه‌ها قطع مي‌شود و اين موضوع خدمات‌رساني به اين مردم روستايي را با سختي مواجه مي‌کند که مي‌طلبد در اين خصوص تمهيدات لازم انديشيده شود.

وي در ادامه با قدرداني از تلاش راهداران استان، تصريح کرد: نيروهاي راهداري در فواصل زماني مختلف از جمله طرح راهداري زمستاني، طرح نوروزي و مواقع بحران نظير سيلاب خدمات قابل توجهي را به مردم ارائه مي‌دهند.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: راهداري و حمل و نقل جاده‌اي همانند ساير حوزه‌هاي ديگر نقش موثري در توسعه استان، رونق اشتغال و کاهش نرخ بيکاري دارد و اميد است از ظرفيت‌هاي اين حوزه به خوبي بهره‌گيري شود.

در اين آيين عزيزالله روشن به عنوان مديرکل جديد راهداري وحمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري معرفي و از خدمات احمد جمشيدي مديرکل سابق و شهرام نديمي سرپرست اين اداره‌کل قدرداني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10