معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

۸ طرح سرمايه‌گذاري در کارگروه زيربنايي چهارمحال و بختياري تأييد شد

کد خبر: 155497 تاریخ انتشار: 1399/12/06
نمایش: 1592
اخبار
️معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هشت طرح سرمايه‌گذاري در کارگروه زيربنايي و شهرسازي استان مطرح و پس از بررسي استعلام‌هاي قانوني و موافقت‌هاي اصولي صادر شده به تأييد اعضا رسيد.
مجيد نظري روز چهارشنبه در نشست کارگروه زيربنايي و شهرسازي چهارمحال و بختياري با اشاره به‌ضرورت بررسي و کنترل مجوزهاي تأمين آب و حق‌آبه طرح‌هاي ارائه شده افزود: در نظر گرفتن منبع پايدار آب، اجراي ۲۵ درصد فضاي سبز در طراحي نقشه‌هاي پيشنهادي و چگونگي اجراي راه‌هاي دسترسي و سيستم فاضلاب و تصفيه‌خانه از مواردي است که بنا بر نظر کارشناسان دستگاه‌هاي اجرايي بايد در برخي طرح‌هاي ارائه شده در اين کارگروه بازنگري شود.

وي طرح‌هاي محصولات بتني در چم کاکا از توابع شهرستان سامان، پرواربندي بره و پرورش گوسفند داشتي به صورت جداگانه در اراضي عباس‌آباد شهرستان بروجن و طرح باشگاه سوارکاري در حريم شهر شهرکرد را از جمله طرح‌هاي تأييد شده در نشست گروه کاري زيربنايي و شهرسازي اعلام کرد.

نظري افزود: طرح‌هاي کشتارگاه صنعتي طيور در چنار محمودي شهرستان لردگان و ايجاد کمپ ترک اعتياد در بخش مرکزي شهرستان بن و همچنين طرح پرورش گوسفند داشتي در چاه ‌گاه سادات بخش مرکزي شهرستان خانميرزا نيز در اين کارگروه بررسي و تأييد شدند.

وي در خصوص طرح سرمايه‌گذاري با عنوان باربري در سندگان شهرستان لردگان يادآور شد: تأييد اين طرح نيازمند برسي مجدد و اظهارنظر برخي دستگاه‌هاي اجرايي است.

نظري تصريح کرد: پرونده‌ هشت طرح تأييد شده در کارگروه زيربنايي و شهرسازي به‌زودي براي تصويب نهايي در نشست کارگروه امور زيربنايي، توسعه روستايي، عشايري، شهري و آمايش سرزمين و محيط‌زيست چهارمحال و بختياري مطرح خواهد شد.

گفتني است، بررسي و ارائه پيشنهاد در خصوص برنامه‌هاي توسعه استان در حوزه‌هاي زيربنايي، اتخاذ ساز و کارهاي لازم براي انجام وظايف مرتبط با اجراي آيين‌نامه استفاده از اراضي، احداث بنا و تأسيسات در خارج از حريم شهرها و محدوده روستاها و بررسي راهکارهاي افزايش مشارکت‌هاي مردم و سازمان‌هاي مردم‌نهاد در راستاي توسعه زيرساختي شهرها، روستاها و مناطق عشايري از جمله وظايف کارگروه امور زيربنايي، توسعه روستايي، عشايري، شهري و آمايش سرزمين و محيط‌زيست در استان‌ها به شمار مي‌رود.

با تصويب و اجراي طرح‌هاي ارائه شده در اين کارگروه زمينه افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي در استان فراهم مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10