معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

۱۱۳ طرح عمراني در چهارمحال و بختياري آماده بهره‌برداري شد

کد خبر: 156437 تاریخ انتشار: 1400/06/01
نمایش: 1784
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به فرارسيدن هفته دولت گفت: امسال ۱۱۳ طرح عمراني در اين استان آماده افتتاح و بهره‌برداري شده است.
مجيد نظري روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: براي اجراي اين طرح‌ها سه هزار و ۲۵۴ ميليارد و ۶۰ ميليون ريال از سوي ۱۷ دستگاه اجرايي در استان هزينه شده است که با افتتاح و بهره‌برداري از اين تعداد طرح در چهارمحال و بختياري زمينه اشتغال مستقيم ۹۶۴ نفر فراهم مي‌شود.

نظري تصريح کرد: از مجموع طرح‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري در چهارمحال و بختياري هفت طرح در شهرستان اردل، ۱۵ طرح در شهرستان بروجن، هفت طرح در شهرستان بن، هفت طرح در شهرستان خانميرزا، پنج طرح در شهرستان سامان، ۲۳ طرح در شهرستان شهرکرد، هفت طرح در شهرستان فارسان، ۱۲ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۱۲ طرح در شهرستان کيار، ۱۵ طرح در شهرستان لردگان قرار دارد و سه طرح مختص سراسر استان است.

وي يادآور شد: کاربري اين طرح‌ها ۱۲ مورد در زمينه‌هاي فرهنگي و مذهبي، گردشگري، آموزشي، صنعتي، دامپروري، زيرساخت، مسکوني، کشاورزي، فضاي اداري، ورزشي، بهداشتي و درماني و خدماتي است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در هفته دولت امسال‌ عمليات اجرايي ۳۰ طرح جديد با ۲ هزار و ۳۹۳ ميليارد و ۲۶۲ ميليون ريال در استان آغاز خواهد شد.

وي گفت: از اين تعداد ۶ طرح در شهرستان اردل، پنج طرح در شهرستان بروجن، چهار طرح در شهرستان شهرکرد، چهار طرح در شهرستان کوهرنگ، چهار طرح در شهرستان کيار، ۲ طرح در شهرستان لردگان واقع شده و پنج طرح مختص سراسر استان است.

نظري تاکيد کرد: کاربري طرح‌هاي کلنگ‌زني چهارمحال و بختياري در هفته دولت سال‌جاري شامل هفت مورد در حوزه‌هاي آموزشي، زيرساخت، فرهنگي و مذهبي، فضاي اداري، کشاورزي، ‌گردشگري و مسکوني است.

وي افزود: از دهه فجر سال ۱۳۹۲ تا هفته دولت امسال سه هزار و ۴۴۲ طرح با ۵۲ هزار و ۹۸۰ ميليارد و ۸۷۱ ميليون ريال در چهارمحال و بختياري افتتاح و بهره‌برداري و همچنين در اين مدت عمليات اجرايي ۶۴۹ طرح با ۴۲ هزار و ۹۲۲ ميليارد و ۲۷۱ ميليون ريال در استان آغاز شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10