همزمان با چهل و يکمين فجر پيروزي

۳۰۷ طرح در چهارمحال و بختياري افتتاح و کلنگ‌زني مي‌شود

کد خبر: 73340 تاریخ انتشار: 1398/11/07
نمایش: 2138
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: همزمان با چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در دهه فجر ۳۰۷ طرح در اين استان بهره‌برداري و کلنگ‌زني مي‌شود.
مجيد نظري دهکردي روز دوشنبه در نشست خبري برنامه‌هاي دهه فجر  چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: براي اين طرح‌ها ۴ هزار و ۳۶۰ ميليارد ريال اعتبار ملي و استاني تامين و در نظر گرفته شده است.

وي افزود: در دهه فجر سال‌جاري ۲۶۱ طرح با ۳ هزار و ۷۰ ميليارد ريال اعتبار افتتاح و بهره‌برداري خواهد شد.

نظري دهکردي تصريح کرد: از اين تعداد ۵۵ طرح ملي، ۴۷ طرح استاني و ۱۵۹ طرح مربوط به ساير رديف‌هاي اعتباري است.

وي يادآور شد: با افتتاح و بهره‌برداري از طرح‌هاي چهارمحال و بختياري در دهه فجر سال‌جاري زمينه اشتغال مستقيم ۲ هزار و ۸۸۰ نفر فراهم مي‌شود.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري اظهار داشت: همچنين در دهه فجر امسال عمليات اجرايي ۴۶ طرح جديد در اين استان آغاز خواهد شد.

وي گفت: از اين تعداد اعتبار ۳۳ طرح از منابع ملي و هزينه ۱۳ طرح از ساير رديف‌ها تامين و هزينه مي‌شود.

نظري دهکردي تاکيد کرد: براي اجراي اين طرح‌ها در دهه فجر سال‌جاري يک‌هزار و ۲۹۰ ميليارد ريال اعتبار پيش‌بيني شده است.

وي افزود: از اين مبلغ يک‌هزار و ۲۰ ميليارد ريال از اعتبارات ملي و ۲۷۰ ميليارد ريال از ساير رديف‌هاي اعتباري تامين و هزينه مي‌شود.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: براي اجراتي طرح‌هاي جديد در دهه فجر سال‌جاري ۲۴ نفر اشتغال‌زايي مورد نظر است.

وي يادآور شد: کاربري طرح‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري چهارمحال و بختياري در دهه فجر امسال در زمينه‌هاي فرهنگي، گردشگري، آموزشي، صنعتي، ورزشي، دامپروري، بهداشت و درمان و خدماتي است.

نظري دهکردي اظهار داشت: طرح‌هاي کلنگ‌زني چهارمحال و بختياري در دهه فجر امسال با کاربري‌هاي خدماتي، زيرساخت، گردشگري و مسکوني اجرايي مي‌شود.

وي گفت: از مجموع طرح‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري چهارمحال و بختياري در دهه فجر سال‌جاري ۲۱ طرح در شهرستان اردل، ۲۶ طرح در شهرستان بروجن، ۲۲ طرح در شهرستان بن، ۱۳ طرح در شهرستان خانميرزا، ۱۵ طرح در شهرستان سامان، ۵۵ طرح در شهرستان شهرکرد، ۲۶ طرح در شهرستان فارسان، ۲۷ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۲۵ طرح در شهرستان کيار، ۳۰ طرح در شهرستان لردگان و يک طرح استاني است.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: از مجموع طرح‌هاي کلنگ‌زني استان در دهه فجر امسال ۷ طرح در شهرستان اردل، ۲ طرح در شهرستان بروجن، يک طرح در شهرستان بن، يک طرح در شهرستان خانميرزا، ۱۸ طرح در شهرستان شهرکرد، ۲ طرح در شهرستان فارسان، ۱۱ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۳ طرح در شهرستان کيار و يک طرح در شهرستان لردگان است.

وي افزود: در دهه فجر سال‌جاري طرح گازرساني به واحدهاي توليدي و صنعتي چهارمحال و بختياري مشمول مصوبه شوراي اقتصاد استان در سال ۱۳۹۸ با ۸۷ ميليارد ريال اعتبار به بهره‌برداري مي‌رسد.

نظري دهکردي تصريح کرد: همچنين در اين ايام بهره‌برداري از يک‌هزار و ۲۲ واحد مسکن روستايي چهارمحال و بختياري آغاز خواهد شد.

وي يادآور شد: در دهه فجر سال‌جاري همچنين ۹۰ واحد باقيمانده طرح مسکن مهر چهارمحال و بختياري با ۹۰ ميليارد ريال اعتبار به بهره‌برداري مي‌رسد‌.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10