سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري

11طرح در شهرستان کوهرنگ بهره‌برداري شد

کد خبر: 167414 تاریخ انتشار: 1400/11/20
نمایش: 262
اخبار
روز چهارشنبه همزمان با نهمين روز از دهه فجر انقلاب اسلامي پس از  حضور بر سر مزار پاک شهداء و غبارروبي آنها، 11 طرح در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختياري با ۳۹۴ ميليارد و ۴۵۳ ميليون ريال اعتبار با حضور سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار به بهره‌برداري رسيد.
با افتتاح و بهره‌برداري از اين طرح‌ها با چهار کاربري مسکوني، زيرساخت، آموزشي و دامپروري ( از جمله افتتاح دکل مخابرات بهينه شده شهر چلگرد، افتتاح مدرسه حضرت سميه (س) آن شهر و رونمايي از پروژه‌هاي قابل افتتاح ) زمينه اشتغال مستقيم سه نفر فراهم شد.
مسکن‌هاي مددجويي، تکميل ابنيه فني روستايي، رونمايي از طرح کاداستر و حدنگاري زمين‌هاي ملي، مدرسه‌سازي، اجراي جوي‌وجدول و زيرسازي معابر عمومي روستايي، طرح دامداري، برق‌رساني و گازرساني روستايي، بهينه‌سازي شبکه‌هاي برق، ايجاد سايت، افزايش و بهينه‌سازي تلفن همراه و آسفالت معابر از مهم‌ترين طرح‌هاي افتتاح و بهره‌برداري شده شهرستان کوهرنگ است.
در ادامه نيز دکتر حيدري به همراه مسئولين استاني و شهرستاني، کلنگ زني مدرسه سه کلاسه شهيد موسوي شيخ عليخان و کلنگ زني نمادين 26 عنوان پروژه ديگر در آن شهرستان را انجام دادند.
لازم به ذکر است در راستاي برنامه هاي اين روز دکتر حيدري به ديدار خانواده شهيد فرامرزي رفت و  در ادامه نيز جلسه ستاد مديريت بحران جهت بررسي و ارائه راهکار مناسب در جهت مسائل شهرستان کوهرنگ تشکيل گرديد.

مولف: مددی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10