شهرداري شهرکرد متولي ايجاد زيرساخت در منظريه است

کد خبر: 178580 تاریخ انتشار: 1401/05/05 08:05:42
نمایش: 575
اخبار
سرپرست معاون عمراني استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه شهرداري شهرکرد متولي ايجاد زيرساخت در منظريه است، گفت: قطعا انجام عمليات عمراني زمانبر است و براي حل کامل مشکلات در شهرک منظريه حداقل ۶ ماه تا يکسال زمان نياز داريم.

علي حيدري در خصوص روند ادامه فعاليت در شهرک منظريه، اظهار کرد: در سفر رياست جمهوري به استان با انعقاد تفاهم‌نامه‌اي بين شهرداري شهرکرد و اداره‌کل راه و شهرسازي مقرر شد تا اداره‌کل راه و شهرسازي از طريق فروش املاک و مستقلات و يا تخصيص به شهرداري، ۲۰۰ ميليارد تومان اعتبار تامين و در اختيار شهرداري براي ايجاد زيرساخت در اين شهرک اختصاص دهد.
 

سرپرست معاون عمراني استانداري چهارمحال و بختياري افزود: قطعا روند اداري و تخصيص اعتبار تا حدودي زمانبر است، همچنين اين مبلغ به‌صورت مرحله به مرحله و بر اساس پيشرفت کار به شهرداري اختصاص پيدا خواهد کرد.

حيدري تاکيد کرد: باتوجه به مصوبه و انعقاد تفاهم‌نامه شهرداري شهرکرد و شوراي شهر بايد پيگير کارهاي اداري و انجام عمليات عمراني باشند.
 

سرپرست معاون عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: تفاهم‌نامه منعقد شده في‌مابين شهرداري شهرکرد و اداره‌کل راه و شهرسازي به امضاي رئيس شوراي شهر و سرپرست شهرداري نيز رسيده است و در مصوبات سفر رياست جمهوري نيز به حل مشکلات اين شهرک با تخصيص ۲۰۰ميليارد تومان اعتبار تاکيد شده است.
 

وي در پايان بيان کرد: قطعا انجام عمليات عمراني زمانبر است و براي حل کامل مشکلات در شهرک منظريه حداقل ۶ ماه تا يکسال زمان نياز داريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10