منازل در معرض خطر تخريب سيل در روستاي بارده تخليه شدند

کد خبر: 178613 تاریخ انتشار: 1401/05/06
نمایش: 615
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه خوشبختانه تاکنون خسارت جاني در پي وقوع سيل در روستاي بارده گزارش نشده است، گفت: منازل در معرض خطر تخريب با همکاري اعضاي شورا تخليه و ساکنان در مناطق امن اسکان داده شده‌اند.

علي حيدري با اشاره به اينکه در مدت زمان ۴۵ دقيقه شاهد بارش ۵۰ ميلي‌متري باران در روستاي بارده از توابع شهرستان بن بوديم، اظهار کرد: حجم بارندگي در اين روستا فراتر از تصور بود.
 

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري افزود: در حال حاضر نيروهاي جمعيت هلال‌احمر، راهداري، اورژانس و اعضاي ستاد بحران در منطقه سيل‌زده روستاي بارده براي امدادرساني و بازگشايي جاده روستا حضور دارند.
 

وي با تاکيد بر اينکه خوشبختانه تاکنون خسارت جاني در پي وقوع سيل در روستاي بارده گزارش نشده است، گفت: اما شاهد خسارت مالي و قطعي آب، برق و گاز هستيم، منازل در معرض خطر تخريب با همکاري اعضاي شورا تخليه و ساکنان در مناطق امن اسکان داده شده‌اند.
 

حيدري با اشاره به اينکه در ساير نقاط چهارمحال و بختياري نيز شاهد بارش‌هاي سيل‌آسا و آبگرفتي معابر بوده‌ايم، خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهرنگ حدود ۳۰ ميلي‌متر بارش رخ داده، اما گزارش خسارت و اعلام شرايط بحراني از ساير نقاط استان تاکنون ارائه نشده است.
 

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري عنوان کرد: از چند روز گذشته هشدارهاي متعددي مبني بر وقوع بارش‌هاي سيل‌آسا در استان داده شد، اما متاسفانه برخي شهروندان به اين هشدارها بي‌توجه هستند.
 

وي در پايان بيان کرد: پس از خروج سامانه بارشي، برآورد خسارات سيل در چهارمحال و بختياري انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10