قرارگاه امام حسن(ع) 15 هزار واحد مسکن در چهارمحال و بختياري احداث مي‌کند

کد خبر: 191700 تاریخ انتشار: 1402/04/07 20:51:35
نمایش: 725
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مقرر شده است تا قرارگاه امام حسن(ع) در استان 15 هزار واحد نهضت ملي مسکن احداث کند که اداره‌کل راه و شهرسازي سريع‌تر نسبت به انعقاد قرارداد همکاري اقدام کند.
 غلامعلي حيدري روز چهارشنبه در نشست ستاد تامين مسکن اين استان افزود: بر اساس بازديدهاي ميداني که انجام شده در سال جديد اجراي طرح نهضت ملي مسکن در استان از شتاب بيشتري برخوردار شده است و بايد تلاش کرد تا قبل از فصل سرما و بارش بخش زيادي از اين طرح را تکميل و واحدها به متقاضيان تحويل داده شود.

وي ادامه داد: در شهرهايي که زمين تامين تامين شده روند عمليات اجرايي سرعت داده شود و شهرهايي هم که با مشکل تامين زمين روبرو هستند دستگاه‌هاي مربوطه به هم افزايي بين بخشي اين مشکل را برطرف کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: دستاگه‌هاي خدمات رسان نيز موظفند تا زيرساخت هاي لازم نظير آب، برق، گاز و فاضلاب را در سايت هاي نهضت ملي مسکن ايجاد کنند.

حيدري، بر ضرورت تعامل بيش از پيش بانک‌هاي عامل در اعطاي تسهيلات مسکن ملي مسکن تاکيد کرد و گفت: در همين راستا عملکرد بانک‌ها ارزيابي و اعلام مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: هيچگونه محدوديتي در خصوص اعطاي تسهيلات مسکن ملي، ازدواج، جواني جمعيت، مشاغل خانگي و تبصره 16 در استان وجود ندارد و بانک ها بايد با متقاضيان همکاري کنند.

گفتني است در اين نشست هريک از فرمانداران به بيان آخرين وضعيت اجراي طرح نهضت ملي مسکن در شهرستانهاي خود پرداختند و مديران عامل بانک ها عملکرد بانک مربوطه را در خصوص تسهيلات پرداختي تشريح کردند.

در طرح نهضت ملي مسکن در دولت سيزدهم ساخت سالانه يک ميليون واحد مسکوني در کشور هدف‌گذاري شده که از اين تعداد سهم چهارمحال و بختياري سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکوني است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10