معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

دو مجموعه رفاهي با تمام امکانات در استان خوزستان توسط استان احداث مي‌شود

کد خبر: 155025 تاریخ انتشار: 1399/10/06
نمایش: 1766
اخبار
️معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مقرر شد دو مجموعه رفاهي با تمام امکانات در استان خوزستان توسط استان احداث شود که هر کدام از اين مجموعه‌ها داراي مکاني مجزا با تمام امکانات رفاهي است.
مجيد نظري ۶ دي‌ماه در جلسه کميته تخصصي زيرساخت هاي مربوط به ستاد اربعين حسيني استان چهارمحال و بختياري در مرز شلمچه اظهار کرد: اين استان به‌عنوان استان معين خوزستان در اجرا و اتمام زيرساخت‌ها و ايجاد زائرسرا‌هاي مرتبط با ايام اربعين حسيني معرفي شده است.

 معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به اينکه طراحي و تامين زمين مورد نياز براي ايجاد زائرسرا و مجتمع رفاهي در شلمچه در دست اقدام است گفت: مقرر شد دو مجموعه رفاهي با تمام امکانات در اين محل توسط استان احداث شود که هر مجموعه داراي مکاني مجزا با تمام امکانات رفاهي است.

 وي ادامه داد: اين مجموعه‌هاي رفاهي احداث شده، در تمام طول سال و به مناسبت‌هاي مختلف آماده خدمات‌رساني به زائران حسيني خواهند بود.

نظري با تاکيد بر اينکه اکثر زيرساخت‌هاي خدمات‌رساني توسط سپاه در نزديکي طرح‌هاي خدماتي در شلمچه انجام شده است، عنوان کرد: احداث زائر سرا در اين منطقه تسهيل شده است. 

معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: قبل از اجراي طرح احداث زائرسرا تمام مقدمات از جمله برآورد هزينه، انتخاب پيمانکار و اجراي زيرساخت‌ها مد نظر قرار گيرد، همچنين براي تامين و تخصيص اعتبار موردنياز طرح از تمام پتانسيل‌هاي بخش خصوصي، دولتي و خيرين استفاده شود.


و ي در پايان بيان کرد: استانداري نيز از طريق سازمان برنامه و بودجه کشور جهت تامين اعتبار اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10