معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

۱۸۳طرح در چهارمحال و بختياري آماده افتتاح شد

کد خبر: 155238 تاریخ انتشار: 1399/11/09
نمایش: 1714
اخبار
️معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ۱۸۳ طرح با هزينه‌کرد حدود ۳۸۲ ميليارد تومان همزمان با چهل و دومين دهه فجر انقلاب اسلامي در استان افتتاح مي‌شود.
مجيد نظري روز پنجشنبه در آستانه چهل و دومين دهه فجر انقلاب اسلامي در نشست با خبرنگاران اين استان افزود: اين تعداد طرح براي ۴۶۰ نفر در استان اشتغالزايي کرده است.

وي از افتتاح سه هزار و ۳۲۹ طرح در استان از ابتداي دولت يازدهم تاکنون خبر داد و گفت: براي بهره‌برداري از اين تعداد طرح چهار هزار و ۹۸۰ ميليارد تومان سرمايه‌گذاري شده است.

نظري در ادامه با اشاره به طرح‌هاي قابل افتتاح شهرستان شهرکرد در دهه فجر امسال، تصريح کرد: در اين شهرستان ۲۹ طرح با اعتبار ۱۱۱ ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان افتتاح مي‌شود که در قالب اين طرح‌ها براي ۱۳۸ نفر اشتغالزايي شده است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: کارخانه توليد مقوا، شرکت توليدي نمايشگر شهري، کارگاه توليد خوراک آبزيان، سلف‌سرويس دانشگاه علوم پزشکي و مرکز بهداشتي درماني شهداي شهر هفشجان از جمله طرح‌هاي آماده افتتاح شهرستان شهرکرد به شمار مي‌روند.

نظري همچنين از آماده‌سازي ۲۳ طرح در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: اين تعداد طرح با سرمايه‌گذاري۶۷ ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان براي ۶۰ نفر در شهرستان اشتغالزايي کرده است که از شاخص‌ترين اين طرح‌ها مي‌توان به مدرسه ۶ کلاسه در گندمان، آموزشگاه شبانه‌روزي، گلخانه، واحد توليد ماسک و لباس بيمارستاني و کارخانه نساجي اشاره کرد.

وي در ادامه طرح‌هاي قابل افتتاح شهرستان اردل را ۱۴ مورد اعلام کرد و گفت: براي بهره‌برداري از اين تعداد طرح ها ۱۱ ميليارد تومان سرمايه‌گذاري شده و زمينه اشتغال ۳۲ نفر را فراهم کرده است که از جمله اين طرح‌ها احداث ۳۰ واحد مسکن مددجويي و فعال‌سازي معدن است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري طرح‌هاي آماده افتتاح شهرستان بن را نيز ۱۱ طرح با هزينه‌کرد ۶ ميليارد و ۶۵۰ ميليون تومان با اشتغالزايي ۱۴ نفر اعلام کرد و افزود: افتتاح شبکه بهداشت و درمان از جمله اين طرح‌ها به شمار مي‌رود.

به گفته نظري، افتتاح ۱۱ طرح با اعتبار ۱۱ ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان و اشتغالزايي ۵۱ نفر در شهرستان خانميرزا، ۲۵ طرح با اعتبار ۲۰ ميليارد تومان و اشتغالزايي ۱۱ نفر در شهرستان لردگان، ۱۳ طرح با هزينه ۱۱ ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان و اشتغالزايي ۳۵ نفر در شهرستان سامان و ۱۵ طرح با اعتبار ۱۳ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان و اشتغالزايي ۳۸ نفر در شهرستان کيار از ديگر طرح‌هاي قابل افتتاح استان در دهه فجر امسال است.

وي خاطر نشان کرد: در شهرستان فارسان نيز ۱۶ طرح با اعتبار ۴۴ ميليارد تومان و ايجاد اشتغال براي ۵۶ نفر و در شهرستان کوهرنگ ۱۹ طرح با اعتبار ۱۵ ميليارد تومان و اشتغال ۲۲ نفر به بهره‌برداري مي‌رسد.

نظري افزود: گازرساني به روستاهاي دوآب صمصامي شهرستان کوهرنگ و هفت روستا در شهرستان لردگان، افتتاح مجتمع اقامتي پذيرايي در فارسان، افتتاح گلخانه و مجتمع پرورش گاو شيري در شهرستان کيار، توليد انواع ژل و مواد ضدعفوني‌کننده در شهرستان سامان و بهره‌برداري از يک واحد گلخانه در شهرستان خانميرزا از ديگر طرح‌هاي شاخص قابل افتتاح در استان به شمار مي‌رود.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري همچنين از افتتاح هفت طرح استاني با اعتبار حدود ۶۱ ميليارد تومان خبر داد و گفت: توسعه شبکه انتقال فيبر نوري در استان، اجراي ۵۴۹ کيلومتر فيبر نوري در روستاها و گازرساني به واحدهاي صنعتي از جمله اين طرح‌ها به شمار مي‌روند.

نظري، آغاز عمليات اجرايي ۳۹ طرح را از ديگر برنامه‌هاي دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: براي اجرا و تکميل اين طرح‌ها ۸۵ ميليارد تومان اعتبار برآورد مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10