مشکلات عمراني لردگان و خانميرزا با حضور معاون وزير کشور بررسي شد

کد خبر: 155874 تاریخ انتشار: 1400/02/15
نمایش: 1906
اخبار
️مشکلات عمراني شهرستان‌هاي خانميرزا و لردگان روز چهارشنبه در سفر يک روزه مهدي جمالي‌نژاد بررسي و قول‌هايي براي کمک به شهرداري‌ها و دهياري اين ۲ شهرستان داده شد.
معاون عمراني وزير کشور و رييس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور در اين سفر نسبت به افزايش ارتقاي شاخص‌هاي توسعه‌يافتگي ۲ شهرستان لردگان و خانميرزا ابراز اميدواري کرد و اظهار داشت: ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌يافته از ۳۱ استان کشور انتخاب شده است تا شاخص‌هاي شهري و روستايي آن ها ارتقا داده شود که از چهارمحال و بختياري ۲ شهرستان خانميرزا و لردگان انتخاب شده اند.

وي در ادامه با اشاره به چالش‌هاي شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور از جمله اين ۲ شهرستان، کاهش درآمدها را از مهمترين دغدغه‌هاي اين دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: رديف‌هاي اعتباري خوبي در بودجه امسال براي کمک به شهرداري‌ها و دهياري‌ها درنظر گرفته شده که هم به صورت کمک‌هاي بلاعوض و هم به صورت تسهيلات است.

معاون عمراني وزير کشور و رييس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور تصريح کرد: اميد مي‌رود در کنار مساعدت‌ها، شهرداري‌ها بتوانند با اقدامات خلاقانه و نو آورانه کارنامه قابل قبولي از خود نشان دهند.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست با تاکيد بر جذب به موقع اعتبارات شهرداري‌ها و دهياري اظهار داشت: اين کمک‌ها و اعتبارات بايد تا ۳۱ تيرماه جذب شود.

مجيد نظري افزود: همچنين ۱۸ ميليارد تومان اعتبار براي کمک به طرح‌هايي که مقرر شده تا تير ماه افتتاح شود اختصاص يافته که بايد اين اعتبار نيز تا ۲۱ تير جدب شود تا  سهميه‌هاي بعدي به استان اختصاص داده شود.

گفتني است در اين سفر يک روزه از شهرک فجر و محله‌هاي حاجي آباد، آخوند، دشت آباد و چشمه برم لردگان بازديد به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10