آغاز عمليات قطعه سوم چهارخطه بن به داران

کد خبر: 191601 تاریخ انتشار: 1402/03/27 09:27:55
نمایش: 612
اخبار
مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري گفت: عمليات اجرايي احداث قطعه سوم چهارخطه چهارخطه بن به داران به طول هفت کيلومتر آغاز شد.

حسينعلي مقصودي با اعلام اين خبر چهارخطه بن به داران در چهارمحال و بختياري داراي چهار قطعه است که تاکنون سه قطعه آن فعال شده است.

وي ادامه داد: اين محور ۳۲ کيلومتر طول دارد که قطعه نخست آن کامل، قطعه دوم در مراحل پاياني قرار دارد و قطعه سوم نيز که از شيخ‌شبان تا روستاي حيدري واقع شده به تازگي شروع شده است.

وي ادامه داد: تاکنون کل اين محور ارتباطي از ۳۰ درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار شده است و از آنجا که در رديف ملي قرار دارد و از اعتبارات سفر رييس‌جمهور برخوردار است از نظر اعتباري با مشکل خاصي روبرو نيست.

مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري به ديگر طرح‌هاي فعال راهسازي استان نيز اشاره کرد و گفت: بهسازي محور ارتباطي فرخشهر به خراجي بزودي آغاز مي‌شود و مناقصات اجراي محور سورشجان به سودجان و يک قطعه از باباحيدر به چلگرد از جمله اين طرح‌ها به شمار مي‌رود.

مقصودي با اشاره به فعال بودن ۱۳ طرح راهسازي در استان با تامين اعتبار از رديف ملي، تصريح کرد: در حال حاضر تمامي راه‌هاي شرياني استان به صورت چهارخطه در دست احداث است که از جمله آن مي‌توان به شهرکرد به بروجن به لردگان، لردگان به ايذه، شهرکرد به شلمزار به ناغان به ايذه، اردل به دوپلان، سامان به تيران و بازفت به مسجد سليمان اشاره کرد.

وي خاطرنشان کرد: در سال گذشته مجوز ماده ۲۳ چهار طرح راهسازي استان از جمله سامان به قراقوش، چلگرد به باباحيدر، ورودي و کمربندي اردل و سورشجان به سودجان صادر و به اين طرح ها از رديف ملي اعتبار اختصاص يافته است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10