نيکزاد: روند احداث مسکن در چهارمحال و بختياري مطلوب است

کد خبر: 191735 تاریخ انتشار: 1402/04/14
نمایش: 585
اخبار
رييس بنياد مسکن انقلاب اسلامي، روند احداث مسکن در استان چهارمحال و بختياري را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: تعداد زيادي از واحدهاي در دست احداث نهضت ملي مسکن حدود يک ماه آينده که وزير راه و شهرسازي به استان سفر مي‌کند، بهره‌برداري مي‌شود.

 اکبر نيکزاد روز چهارشنبه در سفر به چهارمحال و بختياري در  نشست با استاندار چهارمحال و بختياري، افزود: ساخت مسکن از برنامه‌هاي اصلي رييس‌جمهور است و گزارش روند احداث مسکن در سطح کشور ماهانه به آيت الله رييسي گزارش داده مي شود.

وي ادامه داد: ساخت مسکن از تاکيدات رييس‌جمهور است و اين مهم با تلاش دستگاه‌هاي اجرايي با شتاب خوبي در دست انجام است.

رييس بنياد مسکن انقلاب اسلامي تصريح کرد: تسهيلات مسکن نيز در شهرها به ۵۵۰ ميليون تومان افزايش و نرخ بهره آن به ۱۸ درصد کاهش يافته است.

به گفته نيکزاد، با تلاش دولت سيزدهم ظرف چند سال آينده موضوع مسکن ديگر دغدغه خاطر خانواده نخواهد بود و تعداد بسياري مسکن احداث و در اختيار متقاضيان قرار داده مي شود.

رييس بنياد مسکن انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: همچنين عمليات احداث يک هزار و ۱۰۹ واحد مسکن ملي در شهرکرد بزودي آغاز مي‌شود.

نيکزاد همچنين روند احداث مسکن روستايي در چهارمحال و بختياري را مطلوب ارزيابي کرد و افزود: اين طرح با پيگيري‌هاي استاندار و همکاري بانک‌هاي عامل در روند اجرايي قرار گرفته است.

وي خاطرنشان کرد: براي اجراي طرح هادي نيز اعتبار مناسبي براي استان در نظر گرفته شده است.

نيکزاد در اين سفر که از روستاي سيل زده بازده نيز ديدار کرد به آخرين وضعيت اين روستا نيز اشاره کرد و گفت: بند خاکي روستا در دست بازسازي است، همچنين ۵۰ ميليون تومان تسهيلات در اختيار سيل‌زدگان قرار داده مي‌شود، ديوار اي سنگي و پل‌هاي آسيب ديده در حال مرمت است و واحدهاي آسيب ديده از سيل تا قبل از فصل سرما بهره برداري مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10