واگذاري زمين به حائزان شرايط طرح جواني جمعيت سريع تر انجام گيرد

کد خبر: 191759 تاریخ انتشار: 1402/04/17 18:57:23
نمایش: 499
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در طرح تامين مسکن جواني جمعيت تحويل ۷۰ هزار قطعه زمين رايگان به خانواده‌هاي واجد شرايط هدف‌گذاري شده است که سهم استان از اين تعداد ۲ هزار و ۲۵۰ قطعه زمين است که مي‌طلبد واگذاري زمين هرچه سريع‌تر انجام گيرد.
غلامعلي حيدري روز شنبه در پايان نشست شوراي تامين مسکن کشور که با حضور رييس‌جمهور و به صورت ارتباط ويدئوکنفرانسي با استانها برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اينکه يکي از تاکيدهاي رييس‌جمهور در نشست روز شنبه شوراي تامين مسکن کشور نظارت و ساماندهي مشاوران املاک بود، اين مهم با جديت و پررنگ‌تر از گذشته در استان دنبال مي‌شود.
وي ادامه داد: اگر چه استان در طرح نهضت ملي مسکن در وضعيت خوبي قرار دارد و اين طرح با جديت و سرعت در استان در دست اجراست، اما مي‌طلبد در برخي شاخص‌ها نظير تامين مسکن در طرح جواني جمعيت، ساماندهي بافت فرسوده، وديعه مسکن و ساماندهي مشاوران املاک تلاش بيشتري به کار گرفت.
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در ساماندهي بافت‌هاي فرسوده در استان نسبت به هدف‌گذاري‌ها عقب هستيم، افزود: بايد در ماه‌هاي آينده جهش خوبي در اين خصوص شکل گيرد.
حيدري با تاکيد بر اينکه در نشست بعدي ستاد تامين مسکن استان بايد گزارشي از وام‌هاي وديعه مسکن ارائه شود، خاطرنشان کرد: در همين راستا مي‌طلبد بانک‌ها نسبت به به ايفاي تعهدات خود جدي‌تر باشند.
وي خاطرنشان کرد: در خصوص نظارت بر مشاوران املاک بايد از ظرفيت دستگاه‌هاي نظير تعزيرات حکومتي، اماکن نيروي انتظامي و اصناف استفاده کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10