آغاز ثبت‌نام دريافت زمين طرح جواني جمعيت در روستاهاي استان

کد خبر: 191775 تاریخ انتشار: 1402/04/20 10:03:06
نمایش: 443
اخبار
مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري از آغاز ثبت‌نام براي دريافت زمين رايگان طرح جواني جمعيت در روستاهاي اين استان خبر داد و گفت: متقاضيان با مراجعه به شعب شهرستاني اين بنياد مسکن تشکيل پرونده دهند تا احراز شرايط آنها بررسي شود.

فرشيد رياحي ساماني افزود: در نشست شوراي‌عالي تامين مسکن که به تازگي به رياست رييس‌جمهور برگزار شد بر واگذاري زمين به روستاييان در قالب قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت تاکيد شد و در همين راستا شعب شهرستاني بنياد مسکن استان آمادگي دارند تا با ثبت‌نام متقاضيان در سريع‌ترين زمان شرايط اين افراد را بررسي و نسبت به واگذاري زمين اقدام کنند.

وي ادامه داد: تمامي مشمولان و واجدان شرايط که از تاريخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ داراي فرزند سوم يا بيشتر شده‌اند مي‌توانند با مراجعه به شعب شهرستاني بنياد مسکن تشکيل پرونده دهند تا شرايط آنها بررسي شود و در صورتي که زمين مورد نياز در آن روستا وجود داشته باشد، عمليات واگذاري سريع‌تر آغاز شود اما اگر زمين وجود نداشته باشد بايد از زمين‌هاي ملي به بافت روستا الحاق شود.

مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در صورت وجود متقاضي واجد شرايط و تامين زمين مناسب، از نظر بنياد هيچ‌گونه محدوديتي براي واگذاري زمين به هر تعداد متقاضي موثر وجود ندارد.

رياحي ساماني در ادامه اجراي طرح نهضت ملي مسکن در روستاهاي استان را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: اين طرح بزرگ دولت سيزدهم در روستاهاي استان بدون وقفه در دست اجراست.

بر اساس اعلام مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري، در شهرهاي استان نيز ۲ هزار و ۵۱۰ متقاضي طرح جواني جمعيت براي دريافت مسکن ملي ثبت‌نام کرده‌اند که کار پايش اين متقاضيان در حال انجام است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10