آغاز واگذاري زمين‌هاي رايگان طرح جواني جمعيت در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 191820 تاریخ انتشار: 1402/04/26 08:58:29
نمایش: 490
اخبار
مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري گفت: مراسم قرعه‌کشي واگذاري ۱۱۰ قطعه زمين رايگان در ۹ شهر استان به تعدادي از متقاضيان واجد شرايط طرح جواني جمعيت روز يکشنبه انجام شد.

حسينعلي مقصودي در اين مراسم قرعه‌کشي افزود: در طرح جواني جمعيت تاکنون ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که از اين تعداد تاکنون ۴۲۰ نفر پايش و واجد شرايط اعلام شده‌اند.

وي افزود: بر اين اساس ،روز يکشنبه در گام نخست ۱۱۰ قطعه زمين رايگان به طور قرعه‌کشي به متقاضيان واجد شرايط اهدا مي‌شود و اين افراد مي‌توانند از روز دوشنبه فرايند ساخت و ساز را آغاز کنند و از تسهيلات طرح نهضت ملي مسکن برخوردار شوند.

وي تصريح کرد: طبق قرعه‌کشي ۵۶ قطعه در شهر بروجن، ۲۱ قطعه در شهر سامان، هشت قطعه در شهر هفشجان، هفت قطعه در شهر فرخشهر، پنج قطعه در شهر گهرو، سه قطعه در شهر شلمزار، چهار قطعه در شهر يانچشمه و در شهرهاي نقنه و يانچشمه هر کدام سه قطعه قرعه‌کشي و به متقاضيان واگذار مي‌شود.

مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اين زمين‌ها به‌ صورت رايگان به متقاضيان واگذار مي‌شود، يادآور شد: با اين وجود طبق قانون، هزينه آماده‌سازي زمين‌ها از متقاضيان دريافت مي‌شود و اين هزينه‌ها براي بهبود رفاه خانواده‌ها به مدت هشت سال تقسيط مي‌شود و پس از تسويه کامل، سند رسمي زمين به نام فرد متقاضي زده مي‌شود.

مقصودي ادامه داد: متراژ اين زمين‌ها بين ۱۶۰ تا ۱۷۰ متر است و ارزش اين قطعه زمين‌ها نبايد بيشتر از يک ميليارد و ۱۰۰ ميليون تومان شود چرا که در غير اين صورت اين زمين‌ها بايد بين ۲ متقاضي تقسيم شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10