۲۲ طرح در شهرستان بن افتتاح شد

کد خبر: 73404 تاریخ انتشار: 1398/11/16
نمایش: 1778
اخبار
۲۲ طرح با کاربري زيرساختي، کشاورزي، دامپروري و صنعتي روز چهارشنبه در شهرستان بن افتتاح شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در آيين بهره‌برداري متمرکز طرح‌هاي شهرستان بن اظهار داشت: اين طرح‌ها با سرمايه‌گذاري افزون بر ۱۵۲ ميليارد ريال براي ۱۷۳ نفر در اين شهرستان اشتغالزايي کرده است.

مجيد نظري افزود: تامين آب آشاميدني روستاي تومانک، اجراي طرح هادي روستاي حيدري، اجراي طرح‌هاي آبياري باراني و تيپي، تامين برق روستايي، پرورش طيور سنتي و بهره‌برداري از کشتارگاه صنعتي دام از جمله اين طرح‌ها به شمار مي‌رود.

وي تصريح کرد: نصب و تعويض کنتورهاي هوشمند چندزمانه، روکش آسفالت و بهسازي معابر، اصلاح شبکه‌هاي برق و افتتاح ۸۶ طرح پرورش دام سنتي از ديگر اين طرح‌ها است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري افزود: برخي از اين طرح‌ها از محل تسهيلات ارزان قيمت روستايي و عشايري راه‌اندازي شده است که اين حرکت مهم با تدبير دولت دوازدهم رقم خورد و بيشترين ميزان اين تسهيلات به استان داده شده است.

نظري با اشاره به خدمات دولت تدبير و اميد در اين استان، خاطرنشان کرد: در طول ۶ سال گذشته ۳ هزار و ۳۸۷ طرح با اعتباري افزون بر ۳ هزار ميليارد ريال در اين استان افتتاح يا کلنگ‎زني شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/09/10